Personalitate multipla

Am terminat Fallout 3. Din nou viata mea este lipsita de sens. Poate mai putin decat atunci cand am terminat Morrowind sau Oblivion, dar avand in vedere ca trec printr-o perioada extrem de anosta, eul meu virtual era aproape de nirvana.

Oricum sunt putin dezamagit. Pai cand am terminat Morrowind, mergeam pe strada si ma uitam asa cu superioritate la oameni. Ce stiti voi, muritori de rand!? Am unit triburile si marile case din provincia Morrowind, am indeplinit profetiile si am anihilat raul de la Muntele Rosu. Oamenii se balbaiau cand vorbeau cu mine... eram zeul reincarnat. In lumea reala, cacat, oamenii ma imbranceau in autobuz, prietena ma parasise. Eram mic si bicisnic. M-as fi dus prin cartierele rau famate ale Constantei sa impart dreptatea, numai ca aici nu-mi mergeau vrajile, si nici vrajeala. Iar sa ma bat cu sabia, nu mai aveam skill 80 la short sword. Asa ca m-am multumit sa ajut babele sa treaca strada.




Peste ceva ani au scos astia Oblivion. Adica un fel de iad din lumea aia. Cand am vazut eu trailer-ul: "In the Shadows of the Evil. From the ashes of an Empire. A HERO will rise.", am stiut ca e vorba de mine. Si asa pribeag, am luat calea Tamrielului pentru a apara provincia Cyrodiil de ororile Oblivionului. Pai ce fapte de vitejie am facut... L-am gasit eu pe feciorul din flori al imparatului... am batut campurile iadului. Pana la urma asta, adica fiul imparatului, s-a sacrificat pentru a-l distruge pe printul rau Mehrunes Dagon, reincarnat de pe taramurile Oblivionului. Si dupa toate astea astia l-au pus imparat interimar pe altu. Adica eu imi risc curu, omor fac si dreg, si la sfarsit felicitari si strangeri de mana. Asa, cam cum am luat eu bonusurile in ultimile luni.


Scarbit si frustrat de soricariile politice ale astora din Tamriel, am hotarat ca e timpul de o schimbare. Asa ca m-am apucat eu de Fallout3. Am crezut ca lumea dupa un razboi atomic se va schimba in cuget si simtiri. Da de unde. Astia nu au facut nimic constructiv pana nu am venit eu. Aaa, ba da, da era vorba de taica'miu, asa ca nu se pune. Mai ales ca si-a dat viata pentru un cacat de purificator de apa. Na... a trebuit sa continui eu ceea ce facuse pana atunci, ca daca era dupa restu, lasau totul balta. Asa ca bate-te cu mutanti si bea apa radioactiva. Pe unu l-am salvat si drept multumire "e o onoare sa te slujesc". La cacat cu onoarea, ca la sfarsit trebuia sa dam drumu la purificatorul pizdii, si cine intra acolo murea din cauza radiatiilor. l-am rugat eu pe asta care cica ma slujea, da asta mi-a tras-o original. "we all have our own destinies and yours culminates here. I would not rob you of that". Sa muori tu. Eu cred ca inainte de razboi era corporatist:)).

Am intrat eu acolo sa dau drumu la treaba. Da' m-am gandit ca oi scapa eu cumva. De unde... am murit. Au bagat un filmulet despre cum ma va tine minte lumea ca un mare erou ce am fost. Ofticat, am luat o salvare mai veche si le-am bagat un virus in purificator, dupa care am trimis-o pe una in locul meu. Normal ca aia a murit. Bulangii au schimbat filmuletu si acum cica nu am ales cale tatalui meu, si aia e adevaratul erou. Iar lumea s-a transformat intr-un cimitir ca de la virusu ala au murit aia de aveau mutatii... Hell. I's all about me!




Comments

4 Responses to "Personalitate multipla"

vexxxler spunea... 25 octombrie 2009 la 22:22

"L-am gasit eu pe feciorul din flori al imparatului..." ... frate, nu stiam ca Fuego a fost si in Oblivion...

did spunea... 26 octombrie 2009 la 00:07

eu sunt aia care ti-as fi dat buzz puternic in casti ca sa vii la masa :))) cand traiai intens toate astea.

care nuuuuuuu conteaza in realitate. asa ca blogurile :D

bai iarasi e luni, incredibil.

Shogun spunea... 26 octombrie 2009 la 09:20

vexx... era cunoscut in tot tamrielul :))

did... au incercat si altii. si cu triunghi de ala de strigat la masa la ferma la ferma, dar drogurile strica tot :))... si ce, pana la urma ce conteaza

Carcotasu spunea... 9 noiembrie 2009 la 13:48

Da' WOW ai incercat?
Eu m-am lasat :)

Trimiteți un comentariu

Find It