Pe treaba

Si uite asa am luat-o eo pe Lica, si am plecat sute de kilometri. Si dupa ce am ajuns de unde ne-am intors, am descoperit ca p-acolo nu batea nici o adiere de semnal Vodafone. Deci no phone, no internet.

Si nici n-am anuntat prea multa lume de plecare. Dupa consum sistematic de palinca, si bere (de stins), mi-a mai trecut ca sunt izolat mediatic de restu lumii (p'acolo stirile circula pe cale orala, sub forma de zvon). Gen "Bah ... s-aude c'a cazut guvernu!" "Ne pasa?". Astazi insa, cand abonatii Vodafone au putut fi contactati, exact in weekendul asta a avut lumea nevoie de ei. Exact acum au venit oameni in Buc. Exact in weekendul asta, mame grijulii nu si-au mai gasit copiii. Exact acum s-au intamplat lucruri "frumoase" fara participarea participantilor la calatorie.

Rusine, Dinu Patriciu!


Comments

1 Response to "Pe treaba"

Ralu spunea... 7 mai 2010 la 15:24

Inteleg,deci,ca ai facut calatoria aceea de ti-o propusesei. bv..esti cuminte :))

Trimiteți un comentariu

Find It