Vineri pe la 18:30

Cam pe la ora aia simt eu saptamana de saptamana golurile sufletesti. Noroc ca mai cunosc de-astia cu sufletul ciuruit si, impreuna cu ei, saptamana de saptamana ma chinui sa umplu aceste goluri. Cu bereeee... "tigaaari"... clubuuuri... seri de pokeeer... snitele cu piept de pui la "L'Incontro"ooooo. Mergea si cu aceleasi haine 2 zile, plus facut dusuri prin casele prin care aterizezi, ca nah, sufletul conteaza.

Cateodata, cate unu' foarte foarte "empty", suprincarca sistemul si era nevoie sa mai lase si prin toalete ceva din ivestitia in afectiv. Da merge dom'le. Meeerge. Pe duminica seara suntem asa impliniti deeee... Ma rog. Foarte impliniti. Da' pana vinerea care urmeaza, cand trebuie sa repetam tratamentul.

La sfarsit lunii trecute am inteles ce inseamna "Sarac, dar implinit sufleteste".

Ca urmare, inca se dezbate programul de saptamana viitoare :
- Cafea la Starbucks vs cafea la filtru in parcare la Mall Vitan;
- Snitele la restaurant vs "team building" in bucatarie;
- Bere la sticla in club vs bere la pet pe canapea.

Comments

6 Responses to "Vineri pe la 18:30"

sava spunea... 9 aprilie 2010 la 11:51

ai imbatranit costare, inainte le-ai fi ales pe toate

Shogun spunea... 9 aprilie 2010 la 18:16

...am imbatranit... da' tot le-as alege pe toate :)).

S-ar putea sa umplem niste goluri impreuna prin tara ta in curand. Da' nu ma intreba nimic ca mai mult nu pot sa zic. Revin eu cu informatii ;).

diddle spunea... 10 aprilie 2010 la 02:17

si dupa aia sa explici si altora ce inseamna curand :P

Shogun spunea... 10 aprilie 2010 la 16:17

ceva de genu ... "urmatoarea data cand ne vedem, ajungem sa vorbim si-n rusa" sau bem o bere. Cum de altfel s-a intamplat de nenumarate ori :P.

Agatha spunea... 19 aprilie 2010 la 12:35

Da-i berii o sansa. Daca te lasi pe mana ei o sa vorbesti si in rusa

Shogun spunea... 20 aprilie 2010 la 00:41

Eu ii tot dau sanse... asa am invatat greaca veche ;).

Trimiteți un comentariu

Find It