Ulciorul nu merge de multe ori la apa

Ce se intampla cand lasi masina descuiata doua zile (si implicit fara alarma activata), cu fata de la casetofon pusa, langa parcul Tineretului? In cel mai fericit caz iti dispare doar casetofonul :)).

Cum eu sunt un norocos, nu mai am casetofon la masina. Oamenii, ce sa zic, niste profesionisti. Spirit civic la ei ce n-ai vazut. Pe bune. Au avut foarte mare grija sa nu zgarie bordul. Adica totul in masina era exact cum lasasem eu, chiar vre-o 2 RON erau aruncati pe jos, neatinsi. O sticla de sampanie si o sticla de vin erau si ele foarte disponibile.

Chiar, cand am intrat in masina m-am mirat de ce dezordine am putut sa las. si mai ca incercam sa-mi amintesc cand si de ce am scos eu casetofofnul :)).

Nu e prima data cand las masina asa, deci merit. Si, mai mult. Exista oameni care se bucura ca am patit-o. Prea o faceam ostentativ.

Comments

6 Responses to "Ulciorul nu merge de multe ori la apa"

d spunea... 27 septembrie 2009 la 13:46

mhm, naspa. da' chiar... si tu insistai :P

Shogun spunea... 27 septembrie 2009 la 20:43

...deci si tu tii cu ursu' :)). E bine. Mie cand mi se-ntampla ceva rau, toata lumea e bucuroasa. Inclusiv eu :))

did spunea... 27 septembrie 2009 la 22:06

nu mah, da' e vb ca instigi universul la violenta. adica pe mine de ex nu ma mai imbolnaveste, sa zicem. da' acuma daca o sa alerg prin ploaie si lapovitza, descultza si doar in pijamaua scurta hallo kitty... mnah, s-ar putea sa nu mai tina figura.

vreau sa zic sa-ti cauti alte provocari :))

si sa scoti kktul ala de cuvant de verificare ca io s mioapa si nici nu vad mereu ce zice sa tastez, pf!

noapte buna si luni ca o sambata sa ai :P harletzule.

Shogun spunea... 28 septembrie 2009 la 01:55

... Pai sa-i traiasca familia lui de Univers, care este el, daca mai fac. O sa ma comport regulamentar de acum inainte, etic social vorbind :).

Si pe mine ma enerveaza kktul ala de cuvant, da' nu stiu cum a aparut :))... o sa imi dau silinta sa il scot in viitorul apropiat.

Merci la fel. Oricum la mine asa o sa fie. Mi-am luat liber :P . De fapt o sa fie ca duminica, da' tot e bine ;).

did spunea... 28 septembrie 2009 la 19:36

test de cuvant :D adica sper sa nu ma tin de cuvant, ca el poate nici nu va mai fi :D

bine bai ca toti aveti concedii si salarii mari, huuuuo!

[setari - comentarii - debifeaza cuvant de control antispam sau cum s-o numi :P]

Shogun spunea... 28 septembrie 2009 la 21:44

Thank you MASTER :)

Trimiteți un comentariu

Find It