4...3....2...1

Ca in orice demers stiintific tre' sa lucram pe esantioane. Asa ca daca eau eo un esantion... format la intamplare... din oamenii cu care, sau alaturi de care, mi-am maltratat ficatul de ceva decenii incoace. Rezulta dupa indelungi dezbateri, borcane cu muraturi, juraminte ca de acum incolo eu NU, si alte bla bla-uri, urmatoarele categorii:

1. Categoria unu(dar nu cei dintai): "Eu nu am nevoie sa beau ca sa ma distrez"

Mdea... probabil nici eu, dar nu am avut curiozitatea sa incerc pana acum.

Caracteristici:
Indicele de corelatie cu celelalte categorii tinde catre 0. Tinde din toate directiile. Adica indivizii din aceasta categorie te accepta sau nu in starea de agregare in care te aflii. Dupa cum ti-e norocul. Pot sa te iubeasca, urasca, dispretuiasca, sa le fii indiferent. Distributia parerilor despre tine este una uniforma, unde pe axa X se pleaca de la ura spre dispret, indiferenta, acceptare, dragoste neconditionata (de caine).

2. Categoria doi (dar nu ai doilea) sau "Al Cool": Danseaza si se zbenguie doar dupa ce au consumat o cantitate modica de alcool. Favorita mea :D.BEEN THERE DONE THAT DO IT AGAIN.

Daca in continuare consumul de alcool nu este bine controlat si dozat (adica se consuma in exces, exponential, sau mostre cu indice de crita ridicat gen shot-uri, sau se amesteca mostre cu indici diferiti de crita) distributia starii poate fi una in care la stanga avem momentul echivalent starii dinainte de consum (omu' sobru, dar pus pe treaba), iar in dreapta un snapshot al momentului si starii in care il scot prietenii pe brate din crasma, casa, club.

Profesionistii in schimb (cei care folosindu-se de introspectie au ajuns la un asemenea nivel al constiintei de sine incat pot contracara efectele negative ale supaexpunerii la substane) prezinta in unele cazuri o curba a lui Gauss , care nu coboara niciodata in partea negativa a graficului (axa Y).

In general au doua optiuni pentru indicii de corelatie -1 sau 1 (esti sau nu cu ei, sau, cine nu e cu ei e impotriva lor). Oricum imbratiseaza una din variante indiferent de cum vrei tu sa fii. Roaga-te sa fie 1 :).

3.Categoria trei (dar nu penultimii) sau "Al not Cool": Mi se intampla cand nu cunosc, sau cand vreau sa fac impresie (adica EI sa-si faca impresie gresita despre mine) :)). Consuma alcool, se distreaza, vorbesc cu oamenii, DAR doar in masura in care fundul lor e in concubinaj cu un scaun sau ceva mobilier :). Ca si in cazul celor din categoria superioara, daca nu isi optimizeze cum trebuie consumul (mai mult, normal), li se intipareste pe fata o expresie standard mirata. Stii despre ce vorbesc, nu? In rest, sunt ca mararu-n ciorba... nici n-ajuta nici nu strica.

4.Categoria patru (ultimii): "n-a mancat, n-a baut, dar a cinstit masa cu doo milioane patru sute mii lei". Cum le spune si numele, adica ei nu consuma alcool... ok hai ca o bere merge, dar in limitele bunului simt. Asta nu e o problema, dar nu fac nimic toata seara, si stau doar cu pleoapa pe tine, o pleoapa oarecum superioara de altfel.

Iara nu e nici o problema, dar te judeca. Ceea ce nu e bine deoarece folosesc alt sistem de referinta decat al tau. la un momen dat iti cer socoteala si te intreaba ce cauti la 4-5 dimineata in Cismigiu :)).


PS: Astea o sa fie la examenul final :)

Comments

7 Responses to "4...3....2...1"

Anonim spunea... 30 septembrie 2009 la 01:14

hai frate ca am avut si examene mult mai grele (desi ala din poza in particular a fost cel mai greu pentru mine)... cum spunea petre tutea, ",,,dujmanii-mi dau tarcoale, pasari rapitoare...".

Shogun spunea... 30 septembrie 2009 la 18:02

te-a rapus categoria doi :))... stim ... stim, in spate la cabinet.

[reocmandare: selecteaza "Nume/Adresa URL", si iti treci acolo numele de scena (daca ai:) ). Mi-e si mie mai usor ;) ]

Carcotasu spunea... 1 octombrie 2009 la 10:23

Bai mie imi place cum scrii, te-am bagat la Blogroll.
Bafta!

Shogun spunea... 1 octombrie 2009 la 10:38

:)) Merci. Unde e profa mea de romana sa te auda :))

Carcotasu spunea... 1 octombrie 2009 la 11:46

Da-o dracu ca si mie a mea mi-a spus in generala ca nici nu o sa termin liceul.

diddle spunea... 2 octombrie 2009 la 02:17

io de doua zile ma gandesc in ce categorie intru... o las balta! da, categoria balta :))

Shogun spunea... 2 octombrie 2009 la 10:11

pai tu alcool nu mai bei (dar ai baut)... si ma indoiesc ca te-ai uita dusmanos la mine daca as bea un paharel. :)

Sper ca o sa revii in curand ;).

Trimiteți un comentariu

Find It