Eram odata IT ist in Constanta

Eram odata trecut in telefonale diversilor oameni Shogun-calculator, sau Sogun-programe sau si mai simplu Calculator. "BineAnteles" alaturi de celelalte numere foarte importante: Salvare, Politie, Gigi-instalator, Costel-tamplar, Coca-coafor. Nu mergeam cu rucsacul la servici. Aveam o borseta. Prima era de aia de fas, sau ce cacat de material e ala, si dupa aia de piele. In borseta un set de diskete (de abia aparusera stik-urile si erau scumpe), un set de CD-uri, o surubelnita stea si una cruce :)). Borseta de piele si acum o mai am. Sta la mine pe birou plina cu maruntis de 10 si 50 de bani.

Eram eu mandru nevoie mare ca uite dom'le ce bine e sa fii important, sa te sune lumea sambata sau duminica, sau la 11 noaptea cu diverse probleme. Soguuunn am garda financiara maine si nu imi merg programele. Vino urgent ca platesc oricat. Oricat asta nu era ORICAT, era o suma fixa, dar na, eram bucuros ca slujeam patria.

Eram odata cu prietena la un suc, si cineva avea garda a doua zi, se stricasera programele, nu putea scoate situatii, cazuse reteaua... diverse. Incercam sa-i explic femeii...
- Baaa am intalnire. Nici nu stii cat de greu e sa obtin una.
- Nuuuu ia-o si pe fata si vin-o incoa. Hai ca vin eu sa va iau.

Ma gandesc eu ca asta o sa vina cu BMW ul si fac si eo impresie :)). Si am zis da. Asta, adica fata, era uda toata. Adica sambata seara in timp ce toata lumea era relaxata si se distra pe la cluburi si terase, ea era intr-un birou, inconjurata de calculatoare, o contabila crizata, si unu' care ar fi trebuit sa fie partenerul ei. Minunat.

Lasa, ca dupa o saptamana contabila asta stresata s-a dus la doctor pe motiv de diverse disfunctii. si doctorul i-a zis.. Esti stresata, ia de-acilea Xanax. Dupa doua zile de Xanax, a avut iar control. astia vorbeau de amenzi de zeci de milioane si ea aduna floricele pe campii :)).

Nu eram singurul ITst. Eram o breasla. Ne strangeam si barfeam clientii.
- Aia, o scartara. Ii faci o gramada si cand sa plateasca, incepe sa se planga ca e mult.
- Da ma, s-o f#t in gura, si mie mi-a facut asa, da' eu nu ii mai raspund.
- Da' ati vazut-o ba pe fica'sa. Buuuuna.
- Sa mor, de asta am iertat-o :)).

Si veneau sarabtorile de iarnaaa. Clientii nostri aveau copii. Copiii vroiau calculatoare, sau vroiau sa-si schimbe calculatoarele. Asa ca parintii apelau la noi. Era o arta sa stii ce fel de calculator se potriveste unui copil. Mai intai venea parintele cu copilu. Asa cam ca la doctor :). Ori carcasa, monitorul si boxele trebuiau sa se asorteze cu vopseaua de pe pereti. Sau nu conta culoarea, dar trebuia sa aibe luminite albastre. Sau trebuia sa joace counterstrike in retea cu colegii de clasa si avea nevoie de placa video, RAM si procesor mai scumpe. Sau se uitau la filme si vroiau monitor mare. Deci nu era asa treaba de mantuiala :) .

Acum noi comandam piesele la magazin. Puteam sa comandam calculatorul dirrect asamblat, fara costuri suplimentare, dar nu. Luam componentele si le asamblam ca pe lego in fata copiilor sau parintilor. Adica dura ceva, dar se uitau aia ca la spectacol la noi :))). Si unde ai invatat sa faci asta? La facultate? Ce facultate ai facut? Vezi tata, daca inveti ajungi si tu la facultate de asta, si o sa stii si tu sa asamblezi calculatoare. (nu mare afacerist cu ditamai depozitul, si cu X5 la poarta asa ca tactu :)) ).

Dupa sarbatorile de iarna e strangeam ca dupa plugusor. Tu cat ai facut? Cui ai facut. Sa mori tu... nu te cred. :)).





Ieri m-a sunat tanti contabila cu xanax-ul. Chiar daca au trecut atatia ani, si-a inchipuit ea ca as putea sa o ajut pe o prietena de-a ei din Bucuresti cu calculatorul. Cica plateste ORICAT :)))).

Comments

4 Responses to "Eram odata IT ist in Constanta"

vexxxler spunea... 10 octombrie 2009 la 15:51

... poate e fiica-sa aia buna a celeilalate. intamplator mi-o aduc aminte pe gagica aia. avea muzica faina in calculator si i-au placut bocancii mei odata. mai erau aia care traiau in casa aia dezordonata cu copiii si cainii. si aia de la un parter de sub scara cu caine in casa si calculatorul pe hol. crizata. mi-aduc aminte cum tremura. si era sezonul ala in care se stricau calculatoarele. ce mi se pare cel mai ciudat acum e ca eu nu am fost niciodata it ist in constanta.

Shogun spunea... 10 octombrie 2009 la 16:01

Dar ai trait ca unu' :)).

did spunea... 10 octombrie 2009 la 18:12

shoguuun! io tre sa bag mufa in laptop ca sa-mi cante in casti sau in boxe, numai ca dracu stie de ce, tre sa misc intr-un anume fel, sa bag o gheara de pantera sub mufa ca sa stea... offf.

deci nu platesc nimic ca io-s mereu falita. eventual fac sex :)) acuma depinde cu cine o sa vrei tu, cu tine sau ma lasi la altii, dar REPARA-MI!

glumesc bai :> adica mufa pe bune e futata, dar nah, ma descurc :P

razi degeaba, ca e fain ce stiai sa faci. adica de n-ati fi existat voi... erau numai sinucideri in masa, cu tot cu xanax. xanax ala e pt omii bolnavi la fel ca siropul de tuse pt alcoolici :))

sambata fainaaaaaaa!

Shogun spunea... 11 octombrie 2009 la 19:29

schimba laptopul... gata am rezolvat problema :D

acuma tre' sa intemeiem un iad sexual: noi doi, laptopul vechi si mufa :> >:).

Trimiteți un comentariu

Find It