Dezvoltarea unei personalitati de rau platnic I

De cand se apropie sfarsitul lunii X, si implicit inceputul lunii x+1, sunt contactat de diversi oameni, care pe langa urari de bine si aprecieri, ma anunta ca sunt dator. Nu moral...financiar. Acesti oameni reprezinta interesele a doua banci, o administratie de bloc, o firma de telefonie mobile si o sora (care se reprezinta pe ea) :).

Un cineva slab de inima s-ar speria, dar nu eu. Eu am credite cam de cand am dreptul sa fac credite... poate cativa ani dupa, dar nu multi.

Primul meu credit l-am facut ca aveam diverse datorii. Tot trebuia sa iau de la unu si sa dau la altu, si atunci am zis: hai sa fiu dator intr-o singura parte. Mai imi rezolv si din probleme si dau cate putin in fiecare luna. Asa ca... m luat girant un coleg de servici mai naiv, am falsificat copiile dupa cartile de munca, in trei zile am parasit cladirea bancii cu vre-o 11 milioane, in aplauzele ofiterului de credite ("programatorii astia, stiam eu ca aveti salarii mari :))").

Mi-am facut eu calculele... pentru datorii atat... de rezerva atat... deci mi-as mai permite si o placa video ###. Pai daca tot am banii la mine, hai ca merg acum la magazinu' cu bunatati. L-am luat si pe girantu' cu mine si hai.

Eu nush' ce s-a intamplat inauntru, dar cand am iesit de acolo aveam o placa video #$$$#$$$ (printre cele mai puternice la vremea respectiva), un joc original Morrowind, un sistem audio 5+1 al doilea ca performanta din gama Logitech... aaa... si vre-o 800 mii lei din credit. Asta de era cu mine ramasese prost. Nu numai ca nu imi plateam datoriile dar deja facusem si mai multe :)).

In prima faza nimeni, nici macar eu, nu a inteles DE CE? De abia dupa cinci luni am priceput esenta a ce s-a intamplat si de ce s-a intamplat. Pai hai sa explic. Avand placa video calumea si sistem audio performant, 5 luni de zile eu am jucat Morowind. Asta a avut ca rezultat economii din mai multe puncte de vedere. Nu mai ieseam din casa, deci nu mai cheltuiam bani. Prietenii nu ma mai suportau, pentru ca vorbeam doar de jocul ala tampit, deci nu ma mai sunau sa iesim, deci iar economii. Prietena m-a parasit (n-am suferit prea tare), iar economii.

Dupa 5 luni de Morrowind platisem toate datoriile, aveam si bani de rezerva, aveam placa video performanta, aveam sistem audio 5+1 tare...aaa... si inca un an si oluna de rate (care oricum le-as fi avut si daca nu imi cumparam diversele). Deja par un om responsabil, nu?

Pe cealalta parte, relatia dintre mine si banca se baza pe intelegere si respect reciproc. Cum intarziam cu plata ratei, cum sunau astia. Cum sunau astia, cum ma cacam pe mine. Si tot asa de 18 ori :). Tot urlau ei ceva de biroul de credite, care am presupus eu ca e un fel de calau, baubaul suprem. Dupa trei luni de plata a ratelor, mi se parea ca platesc de cand m-am nascut, si cand ma uitam la inca un an si trei luni inainte, mi se facea parul maciuca, dar chiar si asa timpul nu sta si a venit luna 17.

Bineinteles ca in luna 17, m-a lovit ca as mai avea nevoie de bani. Pai tot termin creditul asta, hai ca mai fac unu. Am platit eu in avans ce mai aveam m-a prezentat iar la credite. Vreau bani.
Ca sa vezi, chiar daca intarziasem aproape in fiecare luna cu plata (de vreo 2 ori chiar depasisem 30 zile), eram un platitor model. Asta se traduce ca as fi putut sa iau de vreo 5 ori suma care am luat-o initial fara girant. Dar trebuia sa vin cu cartea de munca in original.
Auzi tanti, dar daca iau doar suma de data trecuta? dar daca vin si cu girant? pot sa aduc doar copie dupa cartea de munca conform cu originalul? Nu? Ok. :))



De-a lungul scurtei mele vieti s-a dovedit ca investitia in sistemul audio si-a scos banii inzecit: petreceri la Valsan (Propr'etaru'), petreceri la Luiza ( cealanta propr'etara), revelioane la Valsan, revelioane la Luiza, vizionari de filme la Valsan (au fost si la Luiza, da' mai putine), momente fierbinti, marturisiri, minciuni, lacrimi si la Luiza si la Valsan, si TOATE cu ajutorul, sau pe muzica ambientala redata cu succes de sistemul meu 5+1 Logitech. O daaa :)).

Comments

10 Responses to "Dezvoltarea unei personalitati de rau platnic I"

Anonim spunea... 5 octombrie 2009 la 17:03

nu mai citesc posturi d-astea, ca imi trece greata de credite, si poate ma apuc sa fac vreunu sa-mi cumpar o pereche de cizme :))

Shogun spunea... 5 octombrie 2009 la 18:46

:))))

Pai sa nu-ti treaca. Acum am de alea sanatoase, de sperii toti prietenii cu ele. Altele clar nu mai fac ;)

did spunea... 5 octombrie 2009 la 19:14

da, si eu am vrut sa iau credit sa ma mut in alt apartament. dar tot cu chirie :))) [clar urmau nu doar cizmele, ci si palton :x]

bleax, mi-am adus aminte de cardul meu golit... nu pana la 0, ci mai jos, descoperirea ma-sii cand am acceptat-o.

deci tu acum ai casa, mobila, masina etc? :D cu credit? dar nevasta ai? :P iti fac un credit la mine? eu fiind nevasta :))

Shogun spunea... 5 octombrie 2009 la 20:47

pentru cizme si palton inteleg :), dar pentru mutat?...

Te-ai gandit tu asa ca ce bine o duc eu :)))...Exact. EU sunt biletul castigator :))) daca auzi altceva sa nu crezi :)).

vexxxler spunea... 6 octombrie 2009 la 21:53

auz' manciacas? nu ai sa dai si mie milionu ala? nu de alta da' iar vine baetii si face sange pe jos, sa moara familia lu cichician. ca io nu am mila. deci io nu sun cu birou' da credite, io sun direct la usa, stii deja. si atunci iar trebuie sa te ard cu feru' de calcat in fata la copiii lu' vecinii tai si stii ca nu imi provoaca placere. imi face rau sangele, deci te rog, insist, da banii aia ca te luam la glanda. aaa, si aceasta convorbire poate fi inregistrata. consideram acordu' tau prin continuarea apelului. al'fel poti sa intrerupi apelu' si vin direct acasa. mersi.

Kenan, ofiteru' tau da credite.

Auzi baiatu', nu vrei o fata frumoasa? Eftin.

Shogun spunea... 6 octombrie 2009 la 23:35

Vex... esti un poet :))))))... era sa te confund cu sor'mea :))

did spunea... 10 octombrie 2009 la 18:15

:( mvai, deci degeaba esti tu realizat si eu speram ca pe langa tine o sa ma numesc la fel :> ca ai sora... ai sora si ea o sa-ti bage in cap ca nu-s buna pt tine, ca-s numa o profitoare, ca o sa am 100 de kg dupa nunta samd. oooooof, de ce nu aveti toti frati??? ca eu cu fratiibarbatii ma inteleg de minune :>

vex :))) cand imi mai arde de cumparaturi vin aici sa i citesc comentariul. pe loc o sa ma potolesc si bag la ciorap :>

did spunea... 10 octombrie 2009 la 18:17

PS: bine ma... ca tu ai mereu bani sa achiti N facturi restante la N servicii - ca daca te muti tre sa pleci curat [io nush cu tzepe si dinastea], dupa care tot tu ai pt trei luni in avans si mai o garantie... EU NU AM!

ma rog, m-am mutat si fara credit, dar zic :)) vai dar comentez cam mult pe blogul asta. scuzati.

Shogun spunea... 11 octombrie 2009 la 19:38

:))) baai... pai ce faci? deja ma interesasem de local la caracal. asa... sa fie la mijlocul drumului :))

doamne fereste de intelegeri prea bune cu fratii. Iar sor'mea e pasnica, doar sa nu ai datorii la ea, ca daca ai pune sechestru si pe daru de la nunta.

Shogun spunea... 11 octombrie 2009 la 19:42

Felicitari pentru mutat. Ti-a luat ceva sa faci pasul asta.
Acum cand o sa treci pe langa vechiul barlog, o sa versi o lacrima :).

Comenteaza cat vrei... poti sa si postezi:)), dar doar cuvinte de lauda pentru je.

Trimiteți un comentariu

Find It