Motive

Trei luni. Trei luni fara tigari... uite cum s-au dus ele pe apa sambetii :(. m-am lasat de fumat cand am inceput un proiect la o firma. Oamenii aia nu m-au vazut niciodata cu tigara in gura.

Saptamana asta, cand am aparut locul de fumat, au facut o fata ..."Tu fumezi !!?", si eu am plecat capul vinovat "Da. Ma-m reapucat." . Sa vezi acolo putere motivationala ... Cum ?... nuuu!! ... inca mai poti ... renunta :)). Yeah right.

M-am mai lasat odata in facultate, dar am avut o derogare. Dupa sex aveam voie una bucata tigara, si cum in perioada aia "viata era pustiu", am zis eu ca o sa tina. Numai ca dupa o saptamana am inceput sa fac sex din ce in ce mai des. In fiecare zi, chiar de mai multe ori (tineretea...). Si cand faceam sex mai participa cineva. Adica de ala care implica doo persoane.

Dilema mea. Cineva acolo sus ma iubea sau facea misto de mine :)) ?

Comments

2 Responses to "Motive"

Anonim spunea... 18 noiembrie 2009 la 17:46

nu e motiv...e scuza....si scopul scuza mijloacele...

Shogun spunea... 18 noiembrie 2009 la 21:07

scopul, sexul... hai ca merge:)

Trimiteți un comentariu

Find It