Habibi

Stai si tu dimineata, sau, ma rog, in momentele tale de relaxare, fumezi si iti bei cafeaua. Adica atunci cand bei cafea si fumezi ai o mana ocupata cu tigara, si cealalta mana cu ceasca de cafea. Se presupune ca e un moment de relaxare extrema. E momentul TAU, nu? Oricum, NU vrei sa fii obstructionat in vreun fel.

Eeee, tocmai atunci se trezeste cineva ca vrea sa te tina de mana, sau sa te pupe, sau sa te cocoloseasca cumva (doar cand exista cineva :) ). Nu mai vorbesc de cazurile cand ti se suie in spinare, sau iti sufla in ureche. Poate ca atunci cand iti tugui (sau tuguiesti, habar n-am) buzele sa sorbi din cafea, femeile interpreteaza altceva. Si dupa ce ai baut, te trezesti ca-i dai cu capu-n barbie uneia care doar ce vroia sa te pupe. "Scuza-ma . N-am fost atent". Ea acuma e imbufnata ca esti un mitocan si nu stii cum sa te porti cu o femeie.

In ceea ce ma priveste sunt resemnat. Am trecut prin situatii, si sunt sigur ca, in continuare, cel putin din punctul asta de vedere, viata nu ma va proteja. Dar ce ma omoara si mai tare sunt numele de animalute si porecle "dragute" gen ursulet, caprioara, ciuci. Le aud peste tot. se pare ca nu esti intr-o relatie serioasa daca nu te numesti altcumva decat te stie toata lumea. Daca-mi place "chicken filet" nu inseamna ca trebuie sa suport apelativul "pui". Iar daca vrei sa fii cu adevarat snob ai de ales intre dovlecel si miere, sau mai pe romaneste pumpkin si honey. Aaaa si "iubi". Cum am putut sa uit de "iubi"? Oamenii astia nu sunt deloc originali, ce dracu. Eu, de exemplu, sunt interesat de cultura araba. Cred ca atunci cand o sa fie cazul, eu o sa cer sa mi se spuna habibi. Am hotarat. Nu e bine? (sper sa fie si la masculin tot la fel, daca nu, habib) :)

Referitor la asta, am eu o curiozitate bolnava. Oare cu il alinta prietena pe Banel Nicolita? Banelee... zi ma baiatule, sa mor si eu fericit.

Comments

3 Responses to "Habibi"

Anonim spunea... 18 noiembrie 2009 la 17:41

Cand aud 'habibi' nu ma gandesc decat la femeile care au batut turcia...si alte tarisoare si au 'atins' un scop in viata...:))) asa ca Habibule...ar trb sa recurgi la idei mult mai originale ...de ex....: 'ma cheama bogdan...dar prietenii imi zic BA'....dar cu iubita,iubi,dovlecel,inimioara,scumpi,mami etc...ai putea un simplu...'draga mea'...e mare lucru pentru voi barbatii sa spuneti unei femeie 'draga mea'...

Shogun spunea... 18 noiembrie 2009 la 20:58

prietenii chiar imi spun BA :). draga mea e ok, numai daca as spune eu, suna ca si cum as lua pe cineva peste picior. prefer sa spun pe nume ;)

Ralu spunea... 30 martie 2010 la 13:01

Costare ce zici de: "Iubirica/Iubiricul"?? Aia cu caprioara a fost tare rau ;))

Trimiteți un comentariu

Find It