Fara politica

Azi am simtit ca fac parte dintr-o familie unita. Cautand prin Bucuresti o sectie speciala de votare, o auzeam pe sora'mea cerandu-i pe ai mei parinti ca de ce voteaza unu cu X, altu cu Y si nu cu Z, ca Z o sa... si o sa... In timpu asta ma gandeam eu ca daca i-as avea pe toti in masina as fi putut sa-i duc in varful muntelui sa nu poata vota. Asa ar fi castigat candidatul meu J.

Dupa o ora de cautari de sectii speciale fara coada, am realizat ca ar fi fost mai bine sa ii chem in vizita la Bucuresti ca aici e mai sigur decat in varful muntelui.

La 20:53 ieseam victorios dintr-o sectia de votare din Popesti-Leordeni, vorbind tare sa m-auda organele de p'acolo: "Guys, hai repede la microbuz ca poate mai prindem si urmatoarea localitate" :).

Ce-mi pare rau, ca n-am apucat sa-l vad pe Cernea, domnu cu plete si cu tricou cu Pink Floyd, la dezbaterea dintre candidati. "Bai domnu Cernea, tunde-te ma si tu. Aici toti ne-am sacrificat frizura (pletele sau motul) pentru binele tarii."

Comments

1 Response to "Fara politica"

Cristiana spunea... 23 noiembrie 2009 la 21:33

ce naiba cautai ma la popesti-leordeni? noi am votat la LEU...am stat o ora si ceva la coada..

Trimiteți un comentariu

Find It