Reality show cu shogun

Baa... mi-e lene. Da' raaauuu. Era o vreme cand mergeam la sala. Si dupa ce mergeam la sala venea vremea sa ma intorc de acolo. Eeee... cand ajungeam acasa si ma asezam putin, doar putin in pat, imi vinea sa-mi bag picioarele in tot. Deci ma aruncam asa imbracat si incaltat in pat...doar 5 minute... o ora... doua. Cateodata nici macar nu dormeam, doar stateam acolo ca leguma.

Acum nu mai merg la sala, da' am starea asta toata ziua. Telefonul suna pe la 8. Pe la 8:30-9:00 ma indrept grohaind spre baie, daramand in drum cutiile de bere de aseara peste sticlele de bere cazute ieri dimineata. Imi verific zambetul stirb in oglinda :D. Barba... lasa maine, ca unde au fost 4 zile, merg si 5. Extrag de sub maldarul de haine tricoul norocos, ma rog, hainele norocoase. Caut sub pat pantofii printre cutiile de pizza. Asta cu mare grija sa nu cumva sa ma inhate cine stie ce habiteaza p'acolo.

Rucsacul, portofel, telefon, tigari, chei, 2 sticle goale de bere si spre masina. In masina arunc ghiozdanu peste ambalajele de snack attack, cutiile de red bull si etichete imprimate cu urme de bocanci. (Pai sa se vad bunastarea. nu?). Sticlele cu grija in spate.

Pe la 9:30-10 ajung si eu la servici... ... ... la 17:30 plec... "ma grabesc sa ajung undeva". Da. Cat mai repede acas'. Trec pe la magazinu de la scara, dau sticlele goale pe altele pline, cu care o sa legumez pana pe la 24:00.

Azi ceva mi-a tulburat profund rutina si trairea karmica aferenta acestei rutine. Am auzit ca seful meu vrea sa ne mutam si sa caram noi mobilieru'. El la randul lui, tot astazi, a auzit cum ca eu nu as fi de acord, si ca as avea mici retineri. Asa ca dimineata avem sedinta. Sa ma barbieresc?

Comments

3 Responses to "Reality show cu shogun"

Carcotasu spunea... 25 noiembrie 2009 la 11:38

Neah, tine-te tare. O sa faci impresie. :)

Shogun spunea... 25 noiembrie 2009 la 12:21

asa ziceam si eu... si dupa aia ma scobesc in nas si arunc in el cu bilute:D

cristiana spunea... 26 noiembrie 2009 la 19:59

spune si continuarea :))

Trimiteți un comentariu

Find It