Fara Raid

Cica a fost Halloween. Halloween party Bohemian Flow Sibiu. Nu prea sunt eu cu chestiile astea imprumutate de la americani, dar daca e de beut si de facut de ras, ma bag :). Lumea pregatita cu diverse costumatii, eu cu mainile in buzunar. Am gasit si eu o palarie... Gata. Sunt cowboy. N-are nici o treaba cu Halloween, dar hai sa fiu in rand cu lumea... adica pun pariu ca nimeni nu m-ar fi recunoscut cu palaria aia in cap.

Dupa ce au venit si celelalte oratanii la locul de intalnire, am pierdut palaria. Era unu in camasa in carouri, si cica se potrivea mai bine la el. Eu am ramas cu un costum de Spidermen ca o salopeta de instalator, de la nepotu lu nus'care de p'acolo :)). Nici taxiu nu a mai venit sa ma ia. O fi dat omu prin statie... baah nu mai veni ca e spidermen si asta vine mai repede pe cladiri.


Una peste alta, grea viata a avut Spiderman asta. Nu poti sa bei si tu calumea cu casca aia in cap. Iti vine sa te sui pe pereti, nu alta :). oricum daca a avut vreuna fantezii cu un spaiderman beat a ratat ocazia :))


Dupa ce ma saturasem sa ma plimb in patru labe pe pereti (sau parca trotuar), i-am furat palaria lu' cowboyu, si am revenit la viata mea anormala. Vine o vrajitoare speriata la mine, aia de-mi preparase toata seara licori... Spiderman a plecat?...De ce?... Pai mai are sa-mi plateasca vreo 40 lei...
Cacanaru dracu. A plecat cu doo bagaboante. Asa-mi face de fiecare data. Lasa ca platesc eu.







Comments

6 Responses to "Fara Raid"

did spunea... 5 noiembrie 2009 la 20:38

mai, io parca te stiu pe tine de undeva! :P

Shogun spunea... 5 noiembrie 2009 la 20:49

...mii de traznete. si eu care credeam ca pot sa pacalesc lumea:))

Cand mai vii in buc, te fac o tura cu metroul ;). cica la un moment dat iese la suprafata, da nu stiu daca e adevarat... de 7 ani vreu sa aflu asta, da e prea weird sa merg singur :)

diddle spunea... 7 noiembrie 2009 la 05:57

:)) pe bune vb? hai ca asta ar fi super tare dar eu nu cred. bai nu profita de naivitatea mea! poate merg dracu tot wk numa cu metroul si nu mai iese nimic, decat mie ochii :))

ca next time vin in weekend sa nu va mai vaz asa obositi :P da' tu te-ai gandit ca at cand m-ai vzt eu stranutam si aveam febra? adica nu ti ai pus intrebarea ca poate ti am dat porcina? :D dar fiind mai porc decat porcii i ai transmis o bietului om si tu... te flenduri prin tzara? :D

Shogun spunea... 7 noiembrie 2009 la 18:08

:)) daca am zis, am zis. si nu te las singura sa mergi. Hai ca am invatat si ceva poezii cu am 7 copii si alte treburi. Tu ma tii de mana si ma conduci... ca eu mi-am pierdut vederea in revolutie... si eu recit textul :).

... pai i-am dat-o, cum sa nu i-o dau. asa am hotarat noi, sa impartim intretinerea, curentu si gripa porcina :))

TarnacopulVesel spunea... 9 noiembrie 2009 la 09:57

:)) am simtit nevoia sa intervin si sa va spun ca DA! metroul chiar iese la suprafata! :)) de la statia IMGB pana la Depoul IMGB iese putin la lumina. Senzatia e unica si merita traita :)

Shogun spunea... 9 noiembrie 2009 la 10:00

... si eu stiam de IMGB da nu eram sigur...Merci :))

Trimiteți un comentariu

Find It