Memories

Am citit la jimerino o treaba: "Cand am pus io prima mana pe o ţâţă". Dupa care am discutat problema cu un prieten; un pic mai tanar ca mine, dar nu suficient, am ajuns la concluzia ca asta e chiar mai tare de cat sexu. Te ia asa pe nepregatite, pe cand sexuuul... ma rog. Trecem peste.

Iti mai aduci bah aminte cum a fost?... Da' cum? Prin material sau direct pe piele?

Deci aia prin bluza nu se pune decat daca ai facut-o excesiv, in schimb aia direct pe piele... ehehe. Cum sa uit cum desfacem la nasturi tremurand, dar cu migala, ca sa nu se prinda ca era prima data; trambitele dupa ce am desfacut ultimul nasture; si paralizia mainii drepte o saptamana dupa.
Priceless

Comments

2 Responses to "Memories"

Anonim spunea... 18 noiembrie 2009 la 17:37

...'memories...'deci au ramas doar amintiri pt tine...:)) m-ai facut sa rad...e bine s-asa...macar ai avut curaj sa ne impartasesti ..'trairile' pustimii din ziua de azi!....

Shogun spunea... 18 noiembrie 2009 la 21:02

@il bello ... baaai... nuuu... adica da, dar nu in sensu asta :)). Vreau sa spun ca acum nu mai tremur :)

Trimiteți un comentariu

Find It