Nu stiu. Nu inteleg.

"Stii?", "Intelegi?". Noile semne de punctuatie din limba romana. Eu de abia ma descurc cu alea standard, asa ca ma dispera cand imi explica cineva ceva si tot timpu "...stii?" sau "...intelegi?". Ii prefer pe aia care folosesc "pula mea" pe post de punct :). Macar aia vor sa scoata ceva in evidenta :). Dar restu?

Adica de ce ai vrea sa folosesti cuvintele astea doua. Am incercat sa gasesc o legatura cu ceva, da' nu tin cont de religie, culoare politica, sex, inteligenta, educatie, pozitie sociala... bla...bla... intelegi? :) Din oamenii pe care ii cunosc, doar doi nu le folosesc (decat in sensul de stii si intelegi), da am uitat sa-i intreb de ce. Poate o fi un soi de rinocerita si eo sunt ala de nu se leaga boala de el. Doar si porcina m-a crutat :).

L-am intrebat pe unu care folosea "intelegi?" cand imi explica. cica asa cere feedback. OK. Asa ca pandeam fiecare "intelegi" si spuneam tare "DA". dupa vre-o patru DA uri "hai ca ma disperi. Bine nu mai folosesc." Mai rosteste omu doua propozitii "innn... sa-mi bag picioarele" :))). Auzi la el: FEEDBACK. Da' unu care mi-a repetat intr-un minut 16 "stii"?(verificat pe ceas)... ala la ce cacat cerea feedback? la limba romana?

Pana la urma m-a lamurit una. Ea spunea ca ar reprezenta un ragaz in care celalalt isi aranjeaza discursul si tine loc de "...aaaaaaa" :)). WOW. Pai atunci de ce sa dea vina pe mine ca nu stiu si nu inteleg? Ia sa foloseasca "sunt prost", "mama-i curva", chestii de astea . "faceam pe mine pana-n clasa a 8-a" ii da ditamai ragazu' de gandire, si in timpul asta se pot amuza si ceilalti.

In schimb, aia cu "pula mea", trebuie sa existe. Parerea mea. Eu am primit mesaje in genu asta "Ne intalnim la X si dupa aia, pula mea, vedem ce facem." Cand iti scapa verbal e una, dar sa ti se para mesajul anost fara "a ta" (ca doar o iei cu tine, nu?)... e vorba de suflet de artist.

Comments

2 Responses to "Nu stiu. Nu inteleg."

Anonim spunea... 18 noiembrie 2009 la 17:44

Habibule,eu nu INTELEG FRATE!...nu-i suport pe astia cu 'intelegi'?nu frate nu inteleg sunt pocnitoare....pai plm daca nu inteleg inseamna ca nu stii tu sa pui problema...right?(bre,nu despre dumneata era vb..ci despre 'vortbitor')

Shogun spunea... 18 noiembrie 2009 la 21:05

@il bello... asa razvratestete, ca si eu m-am razvratit... si ce-am primit in schimb: "ia uite si la deosebitu asta" :))

Trimiteți un comentariu

Find It