NU...

Nu mi place ca taica-miu bea.
Nu mi place sa ies cu oameni care conteaza pentru mine mult mai mult decat contez eu pentru ei.
Nu suport tradatorii si barbatii tarfe.
Nu suport oamenii depresivi.
Nu imi plac oamenii carora le e frica sa se faca de ras.
Nu stiu ce sa fac.
Nu intru in relatii doar ca sa am ce fute. Accept parteneriate sau "one night stand" :).
Nu-mi place sa ma despart de oameni, dar cateodata trebuie.
Nu as vrea sa ma schimb.
Nu suport criticii teoreticieni.
Nu am incredere in prima impresie, si nici in cei care fac aprecieri asa.


Nu inteleg de ce n-ar trebui sa facem sex din prima seara?
Nu mi place cand ies la 12 noaptea de la cinematograf sa ma duc acasa.
Nu mi plac capacele de WC care nu stau ridicate.
Nu pot sa ma trezesc dimineata.
Nu intarzii decat la servici :).

DA sunt ipocrit.

Comments

7 Responses to "NU..."

did spunea... 14 noiembrie 2009 la 14:12

ce naspa ca nu ma suporti pe mine :( mie imi pareai un om fain, voiam sa ne mai intalnim, uf uf. dar eu sunt depresiva.

DA, sunt depresiva. Si ipocrita, normal :D

>:D< :P

Shogun spunea... 14 noiembrie 2009 la 19:52

Da... exact pe tine nu te suport :). Nu esti mah depresiva, sau nu te vad eu depresiva :). tu poti sa iei lucrurile naspa in ras (cateodata).

cat despre ipocrizie, ne chinuim si noi sa fie bine, nu?

Cum sa nu ne mai intalnim :-O. cand mai vii in buc? sau in cta :D?

Sorinul spunea... 15 noiembrie 2009 la 21:53

Dar ce supliciu a fost compania noastra atatia ani..:)))).Nu ne-ai lasat de inteles ce eforturi faceai sa ne accepti :))))

Anonim spunea... 16 noiembrie 2009 la 17:41

Aia cu colacii de WC ma irita la culme.

Shogun spunea... 16 noiembrie 2009 la 21:07

@sorinul: bai... tu stii ce inseamna depresivi mai bine :)

@care_este: mai ales cand nu se inchide nici usa :)), ca mai ai nevoie de o mana :)

Anda spunea... 18 noiembrie 2009 la 00:50

Hmm... cat esti de ipocrit? Ca mi-emi place lista asta :)

Shogun spunea... 18 noiembrie 2009 la 12:51

@anda... pai atat de ipocrit incat sa urlu ca sa le ia carnetu la astia peste 60 de ani, dar daca eu fac 60 de ani vreau sa fiu exceptie :). sau ceva de genu'

Trimiteți un comentariu

Find It