Abstract

Acum o saptamana am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de picior. M-a tarait dupa el tot weekendul, dupa care mi-a ars un calcai in gura de am vazut stele pe cai verzi pe pereti. Inca mai astept sa se intoarca si sa ma ajute sa imi culeg dintii de pe jos. "Hai ba Shogun... Am glumit si eu."

Pana la urma nu am pierdut, dar castigul potential s-a amanat, ceea ce, conform istoriei vietii mele, inseamna ca nu se va concretiza niciodata. Aaaaaa... si nici acum nu o sa ma invat nimic.

In concluzie, am sperat ca o sa-mi iasa ceva ce mi-am dorit de mult, si, in schimb, mi-a iesit un herpes. Plus alte oportunitati ratate care, cum au venit, cum le-am refuzat.

Bag p#!a.

Comments

4 Responses to "Abstract"

Raluca Mihai spunea... 16 martie 2010 la 13:43

dar daca bagi organul, nu va iesi un herpes mai mare?:))) your time shall come one day:d

shogun spunea... 16 martie 2010 la 15:15

pai... my time has just passed by:))

sava spunea... 27 martie 2010 la 11:03

si herpesu e bun, calu in dar nu se cauta la dinti

Ralu spunea... 30 martie 2010 la 12:47

Savo..taci ..ca o tifoida nu ne-ai adus si noua din India...rusine sa iti fie :))

Trimiteți un comentariu

Find It