Once upon a time

Am facut un pic de ordine prin poze si am gasit chestii de demult. Mi-am adus aminte ca pe langa outfit mai era ceva pe vremea in vremea liceului. Adica evolutia de la blugi piramides, geaca de piele din petice si "DENIM" rosu dat pe haine, la blugi rupti, camasi in carouri, plete, geaca de piele dintr-o bucata.

Dupa cum urmeaza:

1. Pentru ca incercam sa invatam miscari in oglinda , si pentru ca the manele guy in costum transparent era cool :) :



2. Pentru ca Marky Mark inca nu juca in "The Departed", si pentru ca, pentru a da bine la "pubere", ne-am amenajat sala de forta in garaj:



3. Pentru cele 3 cruci si o rugaciune spuse la discoteca sau zilele de nastere cand veneu bluzurile ("Doamne... asta e pentru tine":) ):




4. Pentru ca dj-ul de la discoteca m-a cautat acasa sa-i dau si lui caseta cu astia (asta m-a transformat intr-un om cool) :



5. Pentru ca "This is the best part":



6. Pentru ca am vazut noi ca rockerii au cele mai bune femei :



7. Pentru ca aveam ora de ajuns acasa, si ma ducea prima mea prietena ma(ea putea sa stea mai mult) :



9. Si totusi ... rockerii astia... E timpul sa schimbam ceva.



10. Pentru ca ratatii aia de rapperi habar n-au... giieee:



11. pentru ca de aici incolo se complica lucrurile :)

Comments

6 Responses to "Once upon a time"

Raluca Mihai spunea... 6 ianuarie 2010 la 00:56

Am crescut cu aceasta muzica si nu te contrazic absolut deloc. Dar Unlimited nu imi placea deloc. La multi ani:)

Shogun spunea... 6 ianuarie 2010 la 15:40

Acum nici mie nu-mi place 2Unlimited, dar imi provoaca amintiri. Nici nu prea mergea sa dansezi decent pe No Limit :).

Raluca Mihai spunea... 9 ianuarie 2010 la 17:48

poti incerca:)) imaginatia ne lipseste sau ce???

Sogun spunea... 9 ianuarie 2010 la 19:19

:)) eu imaginatie am destula... dar am ritmul unei dacii vechi cu jiglerul infundat. asa ca ce iese nu prea are legatura cu dansul :).

Little Miss Sunset spunea... 14 ianuarie 2010 la 15:03

ce-ti facura roackerii astia?
nu tu un dm si un vampum? parca asa se numeau blugii aia ciudati :))

Shogun spunea... 14 ianuarie 2010 la 21:02

pai m-am dacut si eu roaker pana la urma:).

Trimiteți un comentariu

Find It