Seful meu e mai cretin decat al tau. Punct.

Tot timpu cand ma plang ... "Baga'mi'as in el de cacanar imputit. Ia uite ce mi-a facut", se trezeste cate unu: "Lasa ma, ca al meu e si mai si". Ba baiatule. Eu acum sufar. Ce? Suferinta mea e mai de cacat decat a ta? Daca tu vii la mine, cand iti face cacanaru tau ceva, nu incerc sa minimalizez pagubele... te sustin la injuraturi.
Vin cu exemple de la al meu, da' nu ma laud ca al meu e mai ceva decat al tau.

Acuma, pe bune. Sefu' asta al meu e foarte de cacat. Atat de cacat incat:

- Strange platourile cu mancare pe la conferinte, si striga "Free food!" (cu gura plina);
- A incercat sa-mi umple ghiozdanul cu sticle de apa plata la o conferinta internationala ca sa aiba ce sa bea in camera;
- Striga dupa diversi, care incearca sa fie amabili si sa serveasca lumea ... "Chelnere... Te-au facut astia cheler." (Ultimul dupa care a strigat era Vice President);
- Tine sedinte in timp ce mananca fasole din conserva, si vorbeste cu gura plina. Si nu pentru ca e foarte ocupat. Emotionant.
- Nu a dat ultimul salariu (8 mil) unei studente, care fusese in perioada de proba, pe motiv ca oricum nu a facut nimic. Si asta in exact inainte de sarbatori.
- Are fata de prost;
- Ne face de ras peste tot.
......

Paleta e mult mai larga, dar pe astea vreau sa nu le uit .

Pe de ala parte, sa ai un sef de cacat, e un bun team building. A plecat asta in concediu pentru o perioada mai lunga. Neavand de cine sa vorbim timp de o saptamana, ne-am dat seama ca noi, colegii, nu prea ne cunoastem. Genu' "Aaa... nu mai esti cu aia?... de 1 an?","Ce ma... tu nu esti roman?", "Pe tine cum te cheama?". Ne am rugat sa se intoarca cat mai repede, nu cumva sa ne descoperim antipatii.

The King is dead. Long live the King.

Comments

6 Responses to "Seful meu e mai cretin decat al tau. Punct."

Little Miss Sunset spunea... 17 ianuarie 2010 la 11:54

ii dreseaza pe toti la acelasi colt de bloc?
exista un campionat "care sef e mai prost"...al trebui deschis si online :)))
oricum, sa-ti traiasca :)

Shogun spunea... 17 ianuarie 2010 la 12:54

:))... ar fi o idee buna organizarea unui campionat online... iar imparatu' care castiga, sa fie promovat peste tot, doar e cel mai tare :)).

Little Miss Sunset spunea... 18 ianuarie 2010 la 12:57

dar sunt sanse ca ai nostri sa nu urce pe podium :)))

Shogun spunea... 18 ianuarie 2010 la 18:48

Stii cum se zice... "important e sa participi" :)

TarnacopulVesel spunea... 19 ianuarie 2010 la 12:19

Completare...

- Te trimite sa imparti pliante prin fata pe la Romexpo.. si daca te ia politia, suna-l pe el ca te scapa.
- Poarta tot timpul basca
- I se pare un lucru normal sa vi sambata la munca sa muti mobila
- Lucreaza pana la 4 dimineata.... si la 5 se trezeste. Un fel de Chuck Norris al muncii.
- Are replici de genu' "Cine-i sefu tau?!"

Mai sunt multe multe altele. Poate le pun intr-un viitor comment ca e pe langa mine si tre s-o tai.

ah.., si apropo de concurs Shogun.., face el un QQShow si cashtiga ;)

Shogun spunea... 19 ianuarie 2010 la 12:24

..:)) cum am zis... paleta e mult mai larga... Si nu basca, ci sapca Litoral la costum:))

Trimiteți un comentariu

Find It