Pasare ca porcu' nu e

Eu nu prea mananc decat carne de pui. Si salam. Clip, de Tulcea. Aseara ii rog pa niste oameni care mai stau pe la mine prin casa... Oameni buni... luati-mi si mie 4 pulpe de pui.

Peste cateva ore se intorc oamenii buni:
-Ce-s astea?
-Pai pulpe. Nu ai vrut pulpe?
-Ba da, da' astea nu arata a pulpe.
-Pai sunt dezosate.

... mi s-a oprit inima in loc. S-a dat de trei ori peste cap, si s-a facut neagra. Intr-un final mi-am revenit din soc. Pai eu am cerut pulpe cu tot cu os. Care e farmecu sa mananci pulpe de pui, si sa nu te faci ca porcu? De ce sa tin eu pulpa aia? Si cum sa folosesc furculita si cutitu? E o blasfemie. Sau, poate sunt eu un romantic.

La fel cu semintele. Nu permit ca la mine in casa sa se manance seminte decojite. Samanta se ia dintr-o parte, se decojeste, se pune/scuipa in partea cealalta. Cert e ca, si dupa o luna inca mai gasesti coji prin diverse colturi ale casei. Tocmai din cauza asta la mine in casa nu se mananca seminte. De nici un fel... Dar se fumeaza... Peste tot.

Comments

1 Response to "Pasare ca porcu' nu e"

Anonim spunea... 10 martie 2010 la 14:27

Eu inca mai descopar ace de brad. Desi la ultima curatenie generala am mutat mobile si am dat cu aspiratorul in locuri despre care nici nu stiam ca exista. :))

Trimiteți un comentariu

Find It